Mental våldtäkt. Fattar ni inte?!

Publicerad 2012-12-16 00:12:21 i Frågetecken, utropstecken,

Jag är arg och jag är förbannad. Knivskarpt hat och våld. Kanske bara jag som känner det?
Lever som i ett eko av slag och skrik, sår och slaveri. Huvudvärken som man har när ådrorna i pannan buktar ut. Blod i en rasande fart gör huden skör. Så jävla arg.
 
Människan är ett underutvecklat släkte. Vi kan inte vara de mest intelligenta. Genom att motarbeta varandra, ska det leda till ett drägligt liv? Genom att vissa får spöken i huvudet, som  styr våra liv?
Jag vill inte, jag vill inte vara med i detta krig. Mitt egna, fucking, krig. Mina jag och känslorna.
 
Och ni då, ni som drar upp diskussioner om nonsens. Om vår hudfärg. Om våra skal. Om barnens rätt till att inte formas till någon utav oss kan jag förstå. Men genom förbud följer inramning, ser ni inte det här?
Är det inte kristallklart?
Vi blir mindre och mindre
Så inrutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela