Nyservad hjärna - ja tack!

Publicerad 2012-12-11 21:49:48 i Mitt huvudtrassel,

Ibland önskar jag att man kunde lämna in sig själv på reparation. 
"Ja hej, jag skulle vilja ha fullservice av min hjärna och dess tankar."
"Absolut, det fixar vi. Eftersom du är en trogen kund får du justering utav känslor och reducering utav tankar på köpet"
"Men vad härligt! Det tackar vi för. När får jag livet tillbaka tror du? Torsdag?"
 
Ja, om det ändå vore så. Nej, nu rör man om i grytan på spisen men man äter aldrig. 
Man bjuder gäster men ingen kommer. Man dukar men katten drar ner allt på golvet. I en enda röra. Allt går sönder. Går knappast att limma eller lappa. Bara köpa allt igen, på nytt. Börja om på nytt.
 
Men jag behöver en fullservice. Byte av allt och lite till. Fylla på med lite kärlek, omtanke, lycka och lust. 
Jag är trött på att ständigt dräneras på liv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela