Vad är det här?

Publicerad 2012-12-05 17:36:00 i Allmänt,

 
Jag har energi och det är läskigt. Jag är rastlös, vill göra allt nu på en gång. Reflekterar, funderar, vänder och vrider. Upp och ned för trappen. Äter, wow, jag äter!
Kanske har jag lite för många tankar, kanske lite för många galna upptåg, kanske...
Jag får hjärtklappning och jag känner mig stressad.
 
 
Att snön vräker ner gör mig glad. Jag gillar snö. Helst i massor och helst att jag får vara inne och mysa under täcket! Men att mysa ensam, att ligga under täcket med spänd kropp och ögonen så öppna så att man kan tro att jag har tandpetare som håller upp dem, det är jobbigt. Ingen behaglig känsla i bröstet.
 
Jag borde inte klaga, jag borde inte, jag borde...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela