Halshugg mig

Publicerad 2012-10-18 21:18:00 i Mitt huvudtrassel,

Dagen innan, det känns som att man ska halshuggas och samtidigt behöva få böna och be på sina sköra knän. Inte för att bli av med dödsdomen, utan att få den bekräftad. Förstår du? Förstår du mig?

Trots att jag lever med min enorma passion för människans psykiska hälsa och är mycket medveten om var jag själv har svårigheter, vill jag ändå någon gång få bekräftelse och framförallt rätt hjälp(!). Hjälp mig rätt! Hjälp mig! Bara för en gångs skull säg att något är fel på mig.

Snälla vitrockade, halshugg mig hur mycket du vill.

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2012-10-21 12:51:54

Tänk att det ska var så svårt att få rätt hjälp. Det är 2012 och vi har inte kommit längre. Man måste ha brutit ett ben eller ha någon annan synlig åkomma för att få rätt hjälp. Det känns som om det handlar om vilken läkare man hamnar hos om man får rätt hjälp eller inte.
Stå på dig! Styrkekram från mig!

Svar: Visst är det förskräckligt. Kan inte förstå att vi inte kommit längre. Detsamma! Kram!
huvudtrassel.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela