Doktorn tog mig i hand

Publicerad 2012-11-25 21:33:37 i Korsband och menisk skada,

Begrundar mitt omplåstrade knä dagligen. Det var nu en vecka sen jag gjorde min femte och sista knäoperation på Capio Artro Clinic. Förhoppningsvis. *Håller tummarna tills dom domnar*
Skruven som fäste mitt nya korsband hade gängat ur sig en bit. Jag skrattade när jag hörde det. Gängat ur sig. En skruv inuti min kropp. Nästan så man tror att jag haft en skruv lös.. hahaha.
 
Men ett kapitel följs alltid utav ett till. Eller fler, beroende på hur många böcker som läses, visst?
Nu är det krig med försäkringsbolag, läkare och allt där emellan. 
Har lyckligtvis två fina försäkringar tecknade på mig sedan barnsben (tack mamma och pappa) som därför kommer ge mig dubbla ersättningar. Det som mäts är bl.a. ärr, smärta, obehag, invaliditet etc.
Som att gå från ett krig till ett annat med andra ord. Och pengar, vad löser det?
 
Pengar löser inget men det kan hjälpa mig på traven i framtiden. Om jag nu är med i framtiden vill säga för vem vet vad som händer?

Kommentarer

Postat av: Gadden

Publicerad 2012-11-25 21:51:02

Nu finns du i min länklista

Svar: kanon :)
huvudtrassel.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela