Hostar som tant Agda, 85

Publicerad 2012-10-14 15:00:00 i Allmänt,

Verkar inte gå över, den här förbenade förskylning. Benade också ur håret imorse som trasslat ihop sig. Har legat för mycket på kudden.
Alla tankar, alla idéer jag har blandar sig som tunga frukter i en icakasse. Vill bara mixa ihop allt så det smetar ut sig i skallen.
Ena dagen kan jag inte bry mig mer om allt jag vill och bör göra, ena dagen kommer allt på en gång och jag ska fixa allt allt allt nu nu nu. Hur svårt kan det vara att hitta balansen?

Alla skriver om dagboksinlägg och skriva mål med olika saker och lägga upp det i en plan, snyggt och prydligt. Ja, visst, det fungerar för vissa. För mig ligger alla papper i oordning på golvet bredvid alla näsdukar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela